Feb 14, 2011

Deactivate Facebook

Okey, gua tengok kawan sekelas gua dah mula nak deactivate facebook dia.Katanya tak nak lagi onlining dalam dunia maya ni.Ah maklumlah tahun ni kitorang akan menduduki peperiksaan Sijil Paling Mahal bulan November nanti.


Tapi aku? Memang aku ada terpikir gak nak deactivate fb. Nak kata bosan takdelah .
Tu pun pasal aku lebih suka bukak blogger walaupun takde idea nak tulis.Sebenarnya gua dah kemaruk baca blog.
Apa kena mengena blog dengan fb?
Kalau nak ping entri kat gengblogger, kena pakai fb akaun kan? Hakhak!

Rasanya tak payah kot nak deactivate fb aku.Kadang2 nak tau update terbaru dari fb sekolah aku.Lagipun aku bukak fb sekali semingggu je. okey kan? ;)



Nota kaki: Belum satu hari lagi dah masuk berita kena tangkap basah? Watahel

5 comments:

xazryx said...

tak perlu deactivate .ko fokus study dan kurang maen fb pon ok kn .

Hayla said...

erm, okeyh.

Lovely Bella said...

huhu aku x de fb.. blog sudeh.. heheh

Clarky Afif said...

hahaha
sijil paling mahal

comel.

Hayla said...

@lovely bella
xde fb? bagus!

@clarky afif
also known as sijil pegi mati