Feb 2, 2011

500 is Still A Lot to Read

Hari ni aku banyak menghabiskan masa membaca entri-entri yang sentiasa terupdate dalam dashboard.Oleh kerana aku memang tak larat nak baca semua tu dan buat menyemak je dengan rajinnya aku meng-unfollow beberapa blog.Blog yang gua unfollow balik bukan sembarangan blog.
Gua ada sebab kenapa gua unfollow balik yang selama ni memang gua follow dengan ikhlas.

  • Blog yang sekian lama tak berupdate
  • blog tu dah tak wujud lagi
  • blog yang gua sangka best tapi tak pun- contoh: takde input, kopipes yg bulat2 pakai ayat skema, lawak bodoh, fakta basi
  • blog yang senantiasa terupdate but it's all about nonsense
Selama aku berblogging ni, macam-macam blog yang aku suka.Ada blog pasal lawak, cinta, personal, Aku tak tau lagi taste macam mane blog yang aku minat dulu. Nampak macam best je aku follow la.Tapi nampaknya aku tak boleh buat camgitu sebab ada beribu-raban blog yang lagi best.

Aku memang suka baca entri kat google reader tu kalau aku takde idea, selain daripada blogwalking.Tapi takkan benda yang sama je aku baca, balik-balik pasal tu jugak.Bosan tau tak.
Tapi salah aku jugak.

Sekarang aku kena hati-hati dengan butang follow tu.Kalau nak follow pun, aku kena bongkar2 dulu blog tu to make sure it's really worth to read.Hakhak!! :D


3 comments:

Tepoh Dock said...

up2u der...yang penting u sendiri tahu mana yang syok...jangan buat blogger lain terasa tau....

Hayla said...

kenape plak terasa?we have choice to follow them or not.
Yang penting keikhlasan kita untuk bace.

RastaMat said...

thanks beb..
haha..