Sep 21, 2011

Mistakes

ok, aku tak sekolah harini.

Orang yang takde exam lagi katakan. Kalau aku datang pun memang tak buat apa-apa pun selain daripada tolong cikgu kirakan markah trial. Dan aku taknak pun nak check markah lagi sebab semalam aku tolong cikgu check markah biologi paper 2 and 3 dan bila aku tengok paper 2 'omaigod rendah gila markah'. Orang lain 89, 92,93, 100. So bila kira-kira chance untuk biologi dapat A memang takde. Dan aku baru tahu sebenarnya kau boleh jawab semua essay, 2 essay yang tertinggi markahnya dikira. Omaigod why there isn't anyone to tell me about this?

Physics.Aku baru sedar aku tersilap sikit bahagian essay. Dalam bahagian essay section c ada dua soalan.Satu soalan chapter light, satu lagi chapter radioactivity.Disebabkan aku tak baca sangat pasal light, tapi aku baca radioactivity pada saat-saat akhir, maka aku pun pilihlah soalan tu.Habis exam, aku tak check lagi kat buku rujukan seperti yang selalu aku buat. Tapi aku baca pulak pasal radioactivity semalam (memandangkan ada gerak gempur fizik nanti) sekali lagi 'omaigod salah jawapan aku!


Mungkin apa yang aku tulis ni agak remeh bila kamu baca. Yeah,but I've got that uneasy feeling that I need to express or explode it rather than just crying in the middle of night, without anyone knowledge.

Duh.cliche betul.

Addmath. Well...

No comments: