Dec 30, 2010

Oh Khairul Fahmi


Gara-gara Malaysia menang, esok diisyitiharkan cuti umum!Pergh, fenomena betul especially khairul fahmi, namaya tetiba glamor kat twitter.Lepas tengok perlawanan semalam, aku bukak internet nak tahu pasal   penjaga gol Malaysia.Aku bukannya peminat bola pun.Sumpah aku memang tak minat bola.

Aku respek kat si mamat ni, bukannya tergila-gilakan dia okeyh! Kalu orang Indon pun respek dia aku lagi respek gila.Dalam perlawanan tu, memang dia paling menyerlah.Tengok tangkapan dia.....super awesome cantik terbaik!Keeper terbaik pernah aku tengok.Engkau dalam senarai top list athlete aku yea..Ahaks!

Semalam jugak aku berkesempatan tengok nama KFCM jadi #1 trending topics kat Twitter.Satu dunia tengok beb!Tapi si Indon ni plak pakat-pakat tweet nama bustomi ntah sape supaya jadi #1 dalam TT.What the heck?Then aku bukak tweetdeck, tetiap saat mesti ada pop-out tweet #khairul fahmi ni.Wah wah wah, banyak-banyak pemain Malaysia, mamat nilah yang paling disebut orang.Terutamanya orang perempuan, tak kira lah anak dara ke mak orang ke semuanya minat mamat ni.Ye, aku tau dia ni memang super kiut-miut.Tapi sayangnya dia dah gf.Owh! butthurtnya gadis di luar sana (termasuk adik aku sendiri ahaks!).

Tahniah la kepada skuad pemain Malaysia kerana berjaya mengharumkan nama negara.Terima kasih juga kerana buat aku semangat nak tengok walaupun aku tak berapa nak sangat.Haha, tapi best jugak asik jerit-jerit bila masuk goal ;).

Khairul Fahmi, lepas ni kalahkan nama Hanis Zalikha

::Kalau Malaysia menang World Cup, isytiharkan cuti satu bulan pulak yea.



Aku pernah pegi blog ni, tapi tak prasan plak orang ni ada kaitan ngan KFCM.

No comments: