Jan 28, 2011

Let's Race! Burnout Dominator




Ini game lama. Untuk PS2.
Mungkin bagi kamu gua agak ketinggalan zaman. Ada ka orang main ps2 lagi ni? Ini persoalan gua .

Sebelum ni, gua ada minat satu siri Burnout.Burnout Revenge.Ini memang favorite game. Malangnya bila asyik main bende ni je dvdnya pulak rosak.Penat mencari merata tempat nak cari game macam ni tetapi seperti kehabisan stok.Maklumlah game lama.Orang skang pakai ps3, takpun psp.

Lama jugak hiatus.Sehinggalah teringin sangat nak beli game tu jugak, tapi apa yang aku dapat ialah siri burnout yang lain, Burnout Dominator dan Burnout Takedown.So gua decided amik yang latest punya.



Nak terang kelebihan@ciri-ciri game ini, gua tak boleh nak explain details sangat.Sebab gua baru 3% complete.Ye. 3% complete. Bukan tak reti main, gua sebenarnya dah lama tak pegang dualshock tu menyebabkan skill gua lemah.Lgipun game ni lagi susah/mencabar dari B.Revenge.
Banyak2 game, game racing jadik kegemaran gua, especially Burnout series :D

Ada satu perkara yang menarik pasal burnout dominator.Lokasi Spiritual Towers.Apekah ini?

Ia adalah persekitaran Kuala Lumpur.Waa.....tak sangka game ini akan guna lokasi Malaysia sebagai litar. Hohohoho.Gua suka!

Kalau nak ditengokkan tahun pelancarannya ialah tahun 2007.Sekarang...2011.Hoho..dah lama dah wujudnya game ni.Agaknya gua agak ketinggalan ka?Main ps2 ni?Tapi  takde benda sangat, adik lelaki gua je yang main benda ni.Dia tak main racing,sebaliknya main COD COD COD sepanjang masa.Tak reti nak bosan. ",

Bagi gua, hiburan yang penting yang mesti ada ialah internet, dengan adanya laptop dan berokband.Kalu nak cari information, cari kat google,, nak lagu, gua download, nak tengok cite, bukak youtube.Nak  main game, gua main game online je.Blog plak gua anggap macam hobi untuk menulis/curah buah fikiran.
 :)

1 comment:

Anonymous said...

The advantage about the funny pictures is that you can watch them along with the
family. It seems like the internet today is almost entirely full of nothing but funny pictures and videos that
people use to pass their days. Locate a respected joke internet site that allows you to make use
of the offered jokes which means you won't need to worry about email viruses.

Also visit my web site :: funny pictures and sayings to send in emails
Also see my webpage: click the next website