Dec 31, 2010

Kalau Tak Dapat Tengok Bunga Api, Kita Nyanyi Lagu Firework

Aku bila dengar je lagu firework katy perry ni aku akan pikir tahun baru.Haha, kira padan la lagu ni untuk tahun baru.Yelah, tahun baru mesti satu dunia nak raikannya.Mestila ada bunyi boom boom sana sini membingitkan telinga.

Erhh.. aku bukannya boleh keluar rumah tengok bunga api kat bandar.Jadi takde benda boleh nak buat sekadar berada di hadapan laptop,makan, gi tidor.Tak best la macam tu kan.Aku rasa bukak lagu firework bagi nak meriahkan suasana malam ni.Bukak kuat-kuat sambil nyanyi akaks.

Pandangan aku la, lirik lagu ni macam kata-kata perangsang semangat (cewah!).Aku kasi contoh,

You don't have to feel like a waste of space
You're original, cannot be replaced
If you only knew what the future holds
After a hurricane comes a rainbow
Maybe you're reason why all the doors are closed
So you can open one that leads you to the perfect road
Like a lightning bolt, your heart will blow
And when it's time, you'll know

Semangat tak?Semangat tak?Ahaks.Semangat nak berubah kepada yang lebih baik tahun depan.Mulakan dengan cara hidup yang baru.Macam mana tu?Masing-masing ada azam kan?Dah pasang?

Esok, 1.1.11.Uniknya tarikh.Bertuah orang yang lahir/sambut hari jadi pada tarikh tu.Mak aku memang antara orang yang bertuah!HAPPY BIRTHDAY MOM!! :DDDD

Tak dapat tengok bunga api, nyanyi lagu firework, tak pun dynamite, tak pun grenade, owh cukup2.Layan je semua.  ;)

3 comments:

dyah pinky! said...

selamat menyambut tahun baru.

:)

happy birthday utk mak awk jgk. hehe. cun tarikh tu.

Hayla said...

terima kasih banyak2 dyah :D
happy new year to you too

Miecyber said...

Saya dengor bunga api jer...

Happy New Year 2011