Dec 23, 2010

Aku Nak Naik Keretapi!

La, arini rupanya keputusan PMR keluar.Baru tau kat status fb sekolah.Sebenarnya aku tengah jalan2 dok kat kl nih, ingatkan kalau dah duduk kat sini, boleh dapat internet laju, tapi yang berlaku sebaliknya.

Aku tak tau kenapa jadik macam ni.Adakah pasal tempat yang aku tinggal memang payah nak dapat line?Rasenya tak jugak pasal tahun lepas aku dok sini tak ada apa2 masalah.Tapi semalam sempat jugak pergi cc dekat dengan office ayah aku, pergh!!Internet laju sekelip mata jek! Masa ni aku amik kesempatan untuk ber'blogwalking' .Aku main bukak jek banyak2 tab, sampai nak dekat 10 tab. Lebih kot.Nasib baik PC tu tak hang.:D

Kalau la ada internet laju macam kat cc tu, memang aku takkan keluar dari bilik! Hahaha, takde la.Suck betul la pakai broadband.

Dah la, nak naik keretapi nih, dah lama tak naik.

::Aku sebenarnya nak cerita kisah PMR tahun lepas, tapi kisah lain plak aku buat. : D

5 comments:

tiha said...

takutkan menunggu result...memang pengalaman masa tukan...^__^

Anis izyan Abd Rahman said...

ngahah~
broadband mmg cam hampeh

Zulfahmi Abidin said...

pakai lah streamix lepas nie.bagi laju sikit.hehe.gud luck.

Miecyber said...

Broadband,indah khabar dari rupa..

Tips apabila di gigit lintah

Hayla said...

waa, semuanya mcm tak suka broadband.Tapi saya pakai laptop. Streamyx dah kena blacklist, sbb tu guna broadband.