Sep 23, 2010

Lepas Ni Bolehla Saya Beli Iphone 3Gs!


Kenapa begitu?Sebab Iphone terbaru, Iphone 4 akan mula berada di pasaran mulai esok1Berdasarkan maklumat yang saya tahu, harga iphone dalam RM3000++Lagi besar memori lagi mahal la harganya kan.Hati memang nak sangat benda ni tapi seperti saya berpegang pada ayat ini, 'JANGAN BELI DAHULU'.Kenapa?Walaupun benda tu memang canggih gila, tapi tengoklah apa kekurangannya.Buat ape beli mahal-mahal and then tiba-tiba ada problem jgak.Hmm.Saya bukannya nak protes pun benda ni.Cuma saranan saya agar tidak terburu-buru membeli nya.Besok akan datang keluar plak iphone lain yang lebih baik.
Kalo Iphone 4 dah ada di pasaran, turunkan lah harga iphone 3Gs tu plak supaya saya mampu memilikinya.Dah lama simpan hajat untuk memiliki sebuah iphone ;).


::Iphone or Satio?

No comments: