Nov 23, 2010

Jadi Senior Tahun Depan?

Dah nak Form 5 dah?Lagi satu tahun je nak habis sekolah.Masa darjah 4, teringat macam mana aku nnti masa kat sekolah menengah.Haa, sekarang dah nak jadi senior pulak, senior paling tua.Hakhak!!Tapi tapi , aku harap tahun 2011 ni biarlah cepat habis.Taknak menangung ketensionan yang melampau.Memang giliran aku pulak duduk SPM tahun depan, tapi aku ada dua orang adik lagi yang juge akan ambil exam penting , UPSR dan PMR.Arghhhhhhhh!!!Tension gile-gile.



Sebagai anak yang sulung, aku kenalah ajar adik2 aku.Tu baru satu.Kat sekolah pula jadi pengerusi kelab campur jadi guru muda dalam kelas.Nasib baik tak mohon jadi pengawas.Jadi pengawas pun bagus juge kan, senang masuk universiti.Tapi cukuplah bebanan yang kena tanggung tu.

::Demam tak reda lagi
 :(

2 comments:

ANISRAHIM said...

ahahhahaaa...bes Ooo jdi senior..junior skema respek..haha

Hayla said...

jdi senior mmg best...tapi takdela smpai nak buli org..haha